wtorek, 23 czerwca 2015

Our hearts are like firestone

Paznokcie już typowo wiosenne/letnie.
  Piliście kiedyś BubbleTea? Naprawdę polecam, plusem jest to, że samemu można wybierać smaki(herbaty,żelków lub tych kuleczek i smaki napoju aromatyzowanego). Smakowały mi moje, które do tej pory wybierałam. Nigdy nie umiem wejść i powiedzieć, że chce takie smaki a nie inne tylko się strasznie długo zastanawiam. Jakie wy wybieraliście połączenia? Napiszcie w komentarzu. Może skorzystam z waszego wyboru kiedy następnym razem wybiorę się po BubbleTea.
 
 Co do pomadki to używam jej nałogowo. Kiedy mi się kończy znowu kupuje tą samą. Ma naprawdę ładny kolor ( właśnie nie zrobiłam swatcha....obiecuję, że pokaże w kolejnym poście). Jest matowa, ale jednocześnie na tyle kremowa, że nie wysusza ust i nie wpija się aż tak mocno w nie. Kosztuje naprawdę mało bo 8 zł za taką fajną pomadkę to naprawdę prawie jak nic. Jest z firmy ,,Lovely'' a można ją zakupić w Rossmanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz