niedziela, 16 sierpnia 2015

Belgia- Bruksela

  Z Anglii wracaliśmy samochodem, więc żeby ta droga nie była, aż tak nudna zatrzymaliśmy się w Brukseli, by pozwiedzać. Do Polski z Belgii jechaliśmy około 15h były, a jeszcze z Anglii do Belgii trochę jechaliśmy i jak to ja większość przespałam.
  Pokażę jakie zdjęcia zrobiłam. Było już to ostatnie miejsce, które zwiedziłam będąc w sumie miesiąc w podróży i wycieczka dobiegła końca. Naprawdę to chyba moje najlepsze wakacje.
























Jak to teraz wspominam nie wierzę, że naprawdę zobaczyłam te miejsca.
Napiszcie jak wy spędziliście lub spędzacie te wakacje.

3 komentarze:

  1. W te wakacyjne miesiące dużo się u ciebie działo :)
    Ja byłam w Turcji i Norwegii.
    Nominujemy cię do LBA ♠♠
    Więcej informacji znajdziesz u nas - polishhotties.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń