poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Girl Online

  Pewnie nie wiecie, że lubię czytać książki, więc taka mała niespodzianka. W czerwcu przeczytałam ,,Girl Online'' Zoe Sugg, o której było dość głośno i skusiłam się, by ją przeczytać. Teraz zamierzam zakupić w formie papierowej. Nie twierdze, że należy zwracać uwagę w książkach na okładkę, ale tutaj jest ona piękna. Prosta i jednocześnie bardzo dziewczęca.
  Wydaję mi się, że powinnam, krótko o niej opowiedzieć, ponieważ może ktoś nie wie o czym to. Jest to o dziewczynie imieniu, Penny mieszkającej w Anglii. Ma swojego bloga i traktuje go jak pamiętnik, dzieli się swoim życiem, problemami w szkole i nie tylko. Interesuje ją również fotografia. Wyjeżdża z rodzicami i swoim najlepszym przyjacielem, Elliotem do Nowego Jorku na wesele, które przygotowują rodzice głównej bohaterki. Dziewczyna poznaje przystojnego chłopaka, Noah, który jest gitarzystą. Penny jest zauroczona, ale nie wie że chłopak kryje jakąś tajemnice.
  Ogólnie książka bardzo wciągająca. Szkoda mi jej było po tym wydarzeniu z przedstawieniem, takie upokorzenie nie może być miłe dla nikogo. Historia ,,miłosna'' jest dość prawdopodobna, nie uważam żeby była bardzo zmyślona wydaje mi się, że mogłaby się zdarzyć taka historia w rzeczywistości. Dziwi mnie jednak, że dziewczyna nie kojarzyła chłopaka(jest związane to z tą tajemnicą). Chociaż skoro nie interesowała się tym to mogła nie wiedzieć. Sama nie wiedziałam, że skrywa on jakąś tajemnicę co powoduje, że wcielamy się w bohaterkę, odczuwamy zaskoczenie, złość do niego. Było to fajne nawiązanie kontaktu autorki z czytelnikiem i z całą zaistniałą sytuacją. Bardzo szybko oraz przyjemnie czyta się ,,Girl Online''.
  Mega polecam, zwłaszcza wszystkim blogerom.


2 komentarze:

  1. Muszę ją w końcu przeczytać :D
    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń