niedziela, 2 sierpnia 2015

Hiszpania

 Szczerze mówiąc byłam w Hiszpanii już trzeci raz, ale za każdym w innej miejscowości i zawsze   jest pięknie. Pogoda dopisała, nawet aż za bardzo bo mieć prawie codziennie 40 stopniowe upały- męczące.
 Gdy przyjechaliśmy to nie zobaczyliśmy zbyt wiele, byliśmy zmęczeni podróżą i przeszliśmy się tylko po okolicy. W ogóle zapomniałam powiedzieć gdzie byliśmy dokładnie, a więc miejscowość nazywała się ~ Torremolinos ~ cudne miejsce. Odpoczywaliśmy tam przez 10 dni i no jak na mnie dość się opaliłam. Nie jestem już takim bladziochem  jak wcześniej. Zrelaksowałam się, odcięłam od internetu i oczyściłam swój umysł od problemów i różnych spraw.









Na basenie u nas w hotelu
 Tyle pięknych ubrań i biżuterii tam było








Paznokciomaniaczka mogła tam ześwirowac :)
Zwiedziliśmy Malagę, która znajdowała się jakieś 20 minut od Torremolinos. Jednak chyba to pokażę w następnym poście, bo ten nie będzie miał końca.

3 komentarze:

  1. Hiszpania? jak świetnie, nic tylko pozazdrościć! :) już po zdjęciach widać, że było tam pięknie! pozdrawiam :)

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super , zazdroszcze
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/news.html mogłabys u mnie poklikac ?

    OdpowiedzUsuń