czwartek, 30 lipca 2015

Powróciłam/Anglia

 Dość długo nic nie pojawiało się na moim blogu, ale z powodu wyjazdów. Praktycznie cały miesiąc spędziłam w podróży. Była to super przygoda jednak bardzo męcząca. Mam zamiar podzielić się z wami tym wszystkim. Posty będą pojawiać się w tej kolejności tak jak jeździłam po świecie.

Już wiecie, że byłam w Anglii. Podoba mi się to, że wszystkie domy są tak bardzo podobne, ale łatwo je pomylić. Bardzo dużo parków jest, są zadbane i takie naprawdę pięknie w nich jest i nie trzeba za nic płacić. Piękno natury a nie tylko po to żeby były.


























Będąc w Anglii no trzeba było nabyć ciuchów. Nie wyobrażam sobie, żeby mogło być inaczej i w ogóle do nich nie zajrzeć.





Jeżeli byście chcieli zobaczyć co kupiłam piszcie w komentarzach to wtedy pojawi się taki post.

Zajrzałam sobie raz do Starbucks'a i wybrałam Frappuccino mango na jogurcie pycha bo zimne, ale akurat w ten dzień padało.

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam Anglie,sama wybrałabym sie tam :D
    Zdjęcia świetne i chętnie zobacze jakie perełki udało Ci się tam kupić :)
    http://emkablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) mam nadzieje ze kiedys ci sie uda tam pojechac :*

      Usuń
  2. Dziękuję ślicznie za miły komentarz :3
    ~~~
    Koniecznie pokaż co kupiłaś :)!
    Obserwuję.

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful photos! :) Jealous of England, must be awasome trip :)
    GlitterCircus

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje licze na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń