środa, 1 lipca 2015

MoJe UrOdZiNy

    Urodziny miałam już co prawda dawno, ale chciałam pokazać jakie zrobiłam sobie paznokcie na tą okazję. Teraz dopiero przypomniało mi się o tych zdjęciach.




Książkę, którą tam trzymam to ,,Love, Rosie'' Cecelii Ahern. Bardzo polecam,a film także. Jest napisana w innej formie niż większość opowieści. Rozdziały mają formę e-maili lub listów. W skrócie mówiąc opowiada o Rosie i Aleksie (nierozłącznych przyjaciołach). Chłopak wyjeżdża z rodzicami z kraju, oboje wciąż do siebie piszą. Oboje coś do siebie czują, ale z początku o tym nie wiedzą i przyjaźń się staje czymś więcej lecz żadne z nich się do tego nie przyznaje. Rosie poznaje Ruby, z którą się zaprzyjaźnia. Marzy głęboko o założeniu hotelu. Mam nadzieję, że nie zdradziłam za dużo. 
 Lakiery zakupione zostały w Primarku :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne paznokcie, ja o swoje też musze trochę zadbać :D

    Zapraszam do mnie na nowy post + filmik :)
    http://niikla.blogspot.de/2015/07/wakacje-get-ready-with-me.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :* na pewno zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń