poniedziałek, 6 lipca 2015

Wyjazd do Londynu



 Wyjeżdżam do Anglii na wakacje, więc trudno mi powiedzieć co z postami. Postaram się zaplanować je jakoś lub zapisać zdjęcia i tam na miejscu dodać opisy. Będę tam miała internet, więc o to się nie martwię. Gorzej ze zdjęciami. Muszę przygotować wszystko jakoś. Wyjeżdżam na prawie miesiąc. Prawdopodobnie dodam zdjęcia z wyjazdu ale nic nie jest pewne.
 A dziś paznokcie znowu.... Mam nadzieję, że nie nudzi Wam się ciągłe oglądanie zdjęć samych paznokci.
Miałam je naprawdę krótko pomalowane, bo lakier nie chciał wyschnąć( czekałam na ten cud przed 3 godziny) i się to nie stało, a musiałam załatwić parę spraw i ogólnie coś zrobić a nie tylko siedzieć. No i lakier się bardzo odcisnął na kołdrze podczas snu, a wcześniej pełno różnych odcisków i takich tam po prostu masakra. Różowy lakier od razu poszedł do kosza. Kolor był prześliczny no ale cóż......




Zdjęcia trochę prześwietlone :(



4 komentarze: