piątek, 3 lipca 2015

Cool for the Summer ~ Demi Lovato


 Oto moje paznokcie w wydaniu pastelowym 















Evelina miniMAX nr 907



Lakier z Eveline ma ładny niebieski pastelowy kolor, dobrze kryjący, w dobrej cenie, duży pędzelek, fajna konsystencja, długo trzyma. Chyba nie widzę żadnych wad. Naprawdę u mnie bardzo dobrze się sprawdza, a za taką cenę SUPER! Chyba znalazłam wadę, ale taka na którą można przymrużyć oko. Zawiera takie drobinki świecące, które nie są zbyt widoczne. Nie widziałam ich w prawdzie tylko jak dłużej się przyglądałam kolorze to zauważyłam. Nie lubię takich drobinek, ale te mi nie przeszkadzają i z nimi kolor naprawdę mi się podoba. Jeżeli ktoś lubi je to dla niego lakier będzie miał same plusy.

 Drugi lakier z firmy Butterfly no nie polecam. Był mega tani i nie spodziewałam się jakiejś rewelacji po nim. Wzięłam go ze względu na kolor, który bardzo mi się podoba i jak widział ktoś taki sam z innej firmy to piszcie w komentarzach. Pędzelek no słabo się spisał, mały, cienki. Bardzo wodnisty był ten lakier i pomyślałam sobie, że przy tym pędzelku no może to jeszcze jakoś uratuje, ale okazało się, że słabo kryje i zostawia smugi. Chociaż nie wiem czy powinnam tak napisać. Widać było każdą poprawkę lakierem, każde przeciągnięcie pędzelkiem. Koszmar dla każdego. Mimo, że go kupiłam za tak małą cenę to no i tak żałuje. Ale ten kolor jest naprawdę cudny.

7 komentarzy:

  1. Pazurki wyglądają świetnie :) uwielbiam pastele, które są w tym sezonie mega modne :) kiedyś używałam eveline, potem przeszłam na inglot... a w końcu kurcze mi się znudziło poprawianie ich co chwilę i przeszłamna hybrydki:)
    pozdrawiam,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne paznokcie :) Mi zawsze wszystko odpryskuje, nawet jak nałożę milion warstw top coat'a :)
    Pozdrawiam:*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!! :* mi zazwyczaj też ale mam wtedy pretekst żeby znowu pomalować paznokcie :)

      Usuń
  3. Paznokcie i lakiery cudne!

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń